COVID-19
Сатпаева 7а (уг. ул. Сейфуллина)
г. Алматы,

1. Қазақ тіліндегі үндестік заңы. Дыбыс үндестігі.
2. Терминологиялық жүйе, оның қазақ тіл біліміндегі орны.
3. Сөздіктің түрлері, оқушыларға олармен жұмыс жасауды үйрету.
4. Көсемше, қызметіне қарай жіктелуі, жасалу жолдары.
5. Сөз тіркесі. Сөздердің тіркесу тәсілдері мен байланысу формалары.
6. Сабақтың жоспары және оның құрылымы
7. Сөзжасамның аналитикалық тәсілі, оған тән жаңа сөз жасау процестері.
8. Грамматикалық категория, оның сөз таптарына қатысы.
9. Септік категориясы, септік жалғауларының тұлғалық түрлері, беретін мағынасы.
10. Дауыссыз дыбыстар, олардың акустика-артикулициялық белгілеріне қарай топтастырылуы.
11. Техникалық құралдарды пайдалану әдісі.
12. Сөз тіркесінің құрамына енетін түйдекті тіркестер.
13. Дауысты дыбыстардың акустикалық-артикуляциялық сипаты.
14. Сөз таптарын оқыту.
15. Пысықтауыш, оның мағынасына қарай бөлінуі.
16. Сөздерді таптастыру мен топтастыру.
17. Дауысты дыбыстарды оқыту.
18. Құрмалас сөйлем, грамматикалық, семантикалық сипаты, түрлері.
19. Сын есім, оның грамматикалық ерекшелігі, мағыналық топтары.
20. Қазақ тілі пәнінен үйірмелерді ұйымдастыру.
21. Лексикалық мағынаны өзгертетін жұрнақтар.
22. Сан есім, оның мағыналық топтары.
23. Қазақ тілін басқа пәндермен байланыстыра оқыту.
24. Сапалық сын есімнің шырай категориясы.
25. Сын есім шырайларына жоспар құру.
26. Орфография, графика. Қазақ орфографиясындағы ұстанымдар (принциптері).
27. Жай сөйлем, оның түрлері
28. Н.Оралбаеваның қазақ тілін оқыту әдістемесіне қосқан үлесі.
29. Буын, оның түрлері. Тасымал. Тасымалданбайтын сөздер.
30. Сабақтас құрмалас сөйлем, шартты бағыныңқылы сабақтас құрмалас.
31. Диктант, оның түрлері.
32. Сөйлемнің тұрлаулы мүшелері, синтаксистік қызметі.
33. Сөйлем мүшелерін оқыту.
34. Сөйлемдегі оқшау сөздер. Қаратпа сөз, қыстырма сөз, одағай сөз.
35. Сингармонизм (буын үндестігі).
36. Ә.Қоңыратбаевтың әдістемеге қосқан үлесі.
37. Қазақ тіліндегі сөйленістік топтар, оларға тән негізгі жергілікті ерекшеліктер.
38. Эвфемизм, дисфемизм, табу сөздер.
39. Мектепте стиль түрлерін оқыту.
40. Құрмалас сөйлем, оның салалас құрмалас түрі.
41. Еліктеуіш сөздер, оның түрлері.
42. Қазақ тілінен өткізілетін факультативтік сабақ.
43. Сөз таптарының классификациясы, ғалымдардың пікірлері
44. Анықтауыш, құрылысына және мағынасына қарай түрлері.
45. Шартты рай тақырыбы бойынша сабақ жоспарын жасау.
46. Синонимдер мен антонимдер
47. Рай категориясы, түрлері, жасалу жолдары.
48. Сабақтың түрлері. Дәстүрлі және дәстүрлі емес сабақтар.
49. Кәсіби сөздер, олардың сипаты, ерекшелігі.
50. Зат есімнің реңк мәнін тудыратын жұрнақтар.
51. Қазақ тілін оқытуға қойылатын дидактикалық талаптар.
52. Сөз тіркестері, олардың меңгеріле байланысуы.
53. Сөзжасамдық тәсілдер.
54. Әдістемелік бірлестік, оның құжаттары.
55. Сөйлеу мәдениеті.
56. Есімдік, оның мағыналық түрлері.
57. Сыныптан тыс жұмыстар.
58. Жалғау, оның түрлері.
59. Сөзжасамдық мағынаның түрлері.
60. Ш.Сарыбаевтің қазақ тілі әдістемесі бойынша еңбектері.
61. Сөйлемнің айтылу мақсаты мен интонациясына қарай бөліну түрлері.
62. Сабақты және салт етістік
63. Қазақ тілі сабағының мақсаттары мен міндеттері.
64. Сөйлемнің дара, күрделі және үйірлі мүшелері.
65. Көмекші есімдердің грамматика-семантикалық сипаты.
66. Сабақ беру процесінде интерактивті әдістерді қолдану тәсілдері.
67. Әдеби тілдің стильдері.
68. Етістік, дара және күрделі етістіктер
69. Оқыту әдістері, оның түрлері.
70. Көп компонентті салалас құрмалас сөйлем.
71. Үстеу, оның мағыналық топтары.
72. Оқытудың жаңа технологиялары.
73. Лексиканың актив және пассив қоры.
74. Төл сөз бен төлеу сөз, тыныс белгілері.
75. Оқулық, оған қойылатын талаптар.
76. Фонема мен дыбыстың айырмасы.
77. Зат есімнің түрленуі.
78. Байланыстырып сөйлеу түрлері.
79. Көнерген сөздер, қолданылу сипатына қарай бөлінуі.
80. Аралас құрмалас сөйлем, оның жасалу жолы.
81. Пунктуациялық қатенің түрлері және оны болдырмаудың жолдары.
82. Қазақ тіл білімінің зерттелуі.
83. Есімше, оның жасалу жолдары.
84. Пән мұғалімінің міндеттері.
85. Жұрнақ, сөз тудырушы және форма тудырушы болып бөлінуі.
86. Жасалуына қарай жай сөйлем түрлері (жақты, жақсыз, толымды, толымсыз, жалаң, жайылма, атаулы).
87. Оқушының ауызша, жазбаша жауаптарын бағалауға қойылатын талаптар.

Онлайн приемная комиссия Skip to content