COVID-19
Сатпаева 7а (уг. ул. Сейфуллина)
г. Алматы,
"Қайнар" академиясы 1991 жылы құрылған "Қайнар" университетінің құқықтық мұрагері болып табылады.
"Қайнар" академиясы өзін әлеуметтік-гуманитарлық бағыттағы, әсіресе болашақ кадрларды сапалы және кәсіби даярлау бойынша бәсекеге қабілетті білім беру мекемелерінің бірі ретінде көрсетеді:
   "ҚАЙНАР" АКАДЕМИЯСЫНДА АККРЕДИТТЕУ:
 
   Сыртқы сараптама комиссияларының (ВЭК) есептері мен шешімдері, сондай-ақ аккредиттелген білім беру бағдарламаларының тізбесі аккредиттеу агенттіктерінің сайтында орналастырылған.
   Институционалдық және бағдарламалық аккредиттеуден табысты өту оқу процесінің сапасының дәлелі болып табылады, екі оқу корпусында мынадай бағыттар бойынша жүзеге асырылады: Академияның оқу, оқу-әдістемелік, ғылыми-зерттеу, әлеуметтік-мәдени қызметі.
 
   "ҚАЙНАР" АКАДЕМИЯСЫНЫҢ РЕЙТИНГТЕРГЕ ҚАТЫСУЫ:
 
   Академияның ұлттық рейтингтерге қатысуын талдау оның өмір сүруінің барлық жылдарында тұрақты позицияларды көрсетеді.
 
   Өткен есепті жылы Академия ұлттық рейтингтерге қатыса отырып, белгілі бір жетістіктерге жетті.
 
   "Атамекен" ҰКП жүргізген 2022 жылғы ЖОО бойынша білім беру бағдарламаларының рейтингісін талдауға сәйкес, "Бизнес және басқару"даярлау бағытындағы білім беру бағдарламалары бойынша көрсеткіштердің айтарлықтай жақсарғаны байқалады:
 
   "ҚАЙНАР" АКАДЕМИЯСЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІ  
 
   Білім беру процесі Болон процесінің параметрлеріне сәйкес жүзеге асырылады. Атап айтқанда, бакалавриат және магистратура деңгейлерінде бағдарламалар бойынша кадрлар даярлау жүргізілуде.
 
   Оқу жоспарлары мен бағдарламаларының мазмұнында мультидисциплинарлық және пәнаралық тәсіл іске асырылады, пәндердің жекелеген модульдері ағылшын тілінде оқылады.
 
   Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдар үшін академиялық жағдайлар жасалды, "инклюзивті білім беру орталығы" жұмыс істейді, бірақ 2022-2023 оқу жылына университет контингенті арасында білім алушылардың мұндай санаты жоқ.
 
   Белгілі бір деңгейде білім алушылар мен профессор-оқытушылар құрамының ішкі және сыртқы академиялық ұтқырлығы іске асырылады.
 
   Академияның білім беру бағдарламалары оқыту нәтижелерін ескере отырып, модульдік құрылыс қағидаты бойынша әзірленеді.
 
   Білім беру процесі "PLATONUS"ААЖ 5 нұсқасы жүйесі арқылы қамтамасыз етіледі.
 
   Академияның шетелдік азаматтар арасында тартымдылығы артып келеді. Жыл сайын Академияның білім алушылары Ресей, Өзбекстан, Қырғызстан және басқа да жақын елдерден келген шетелдіктердің шамамен 2% құрайды.
 
   Жұмыс берушілермен қарым-қатынас орнату саясаты пысықталды, түлектермен кері байланыс тетігі жолға қойылды және Түлектер қауымдастығы жұмыс істейді.
 
   Дуальды оқыту элементтері енгізілді:
 
   ҚАЙНАР " АКАДЕМИЯСЫНЫҢ БІЛІМ АЛУШЫЛАРЫНЫҢ ЖЕТІСТІКТЕРІ 
 
   Біздің студенттердің жетістіктері мен жетістіктерін атап өткен жөн, мысалы, 6в04201 "Құқықтану: құқық қорғау қызметі" ББ 6в04201 бойынша есепті кезеңде білім алушылар құрамындағы "Әділет лигасы" командасы - Әбілбек Ділшат, Қабжанова Аружан, Тоқтарова Аружан және Бабажанова Назерке кафедраның аға оқытушысы А. Б. Бидайшиеваның жетекшілігімен 2023 жылдың наурыз айында халықаралық пәндік іс-шараға қатысты олимпиада арасында "Құқықтану" Білім беру бағдарламалары бойынша білім алушылар жүлделі 3-ші орынға ие болды.
   "Бизнес және басқару" даярлау бағытындағы білім беру бағдарламаларының студенттері қазақстандық "KASE" қор биржасы ұйымдастырған "Биржалық симулятор"оқу сауда-саттығына жыл сайын қатысады.
   Жоба шарттарын орындау қорытындысы бойынша 1-4 курс білім алушылары 2022-2023 оқу жылы үшін 10 – нан астам сертификат алды бірінші семестр, сондай-ақ "биржалық стимулятор" жобасы жеңімпазының сертификаты есинтаев Даниярға (портфель мөлшері-2 207 168 теңге) оқу биржалық сауда-саттығына белсенді қатысқаны үшін табысталды.
   "Әлеуметтік ғылымдар" даярлау бағытындағы білім алушылар олимпиадалар мен ғылыми зерттеулерде жүлделі орындарға ие:
   ҚАЙНАР " АКАДЕМИЯСЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ ҚЫЗМЕТІ 
   Ғылыми қызмет базада жүзеге асырылады:
   Академияны дамытудың стратегиялық бағыттарының бірі ғылымды дамыту, профессор-оқытушылар құрамы мен білім алушылардың ғылыми-зерттеу белсенділігін арттыру болып таңдалды.
   ПОҚ-ның жариялау белсенділігінің динамикасын талдау жылына жарияланған мақалалар санының салыстырмалы тұрақтылығы мен өсу серпінін көрсетті, бұл ретте негізгі үлесі қазақстандық және таяу шет елдердің журналдарына тиесілі.
   Thomson&Reuters және Scopus базаларында жарияланымдар санының өсуі байқалады.

 

Онлайн қабылдау комиссиясы Skip to content